KENNISBANK
Hier vind je de Frequently Aked Questions (FAQ), relevante informatie en alles omtrent bestellen, verzenden, betalen, garantie, klachten en retourneren.
Staat je vraag en/of antwoord er niet bij, stuur ons dan een e-mail naar: info@designobject.nl
Ophangsystemen van Design Object
Wordt er een ophangsysteem meegeleverd bij mijn bestelling?
Nee, het ophangsysteem moet je zelf aan je bestelling toevoegen.
Kan ik met één ophangsysteem alle posters van Design Object ophangen?
Nee, sommige posters zijn zwaarder en vallen van de muur met 1 ophangsysteem. Hier adviseren wij twee ophangsystemen te gebruiken.
Bij de posters van plexiglas en met een grootte van één m2 of meer, raden wij aan 2 ophangsystemen te gebruiken bij het monteren van de posters aan de muur.
Hoe duur is het ophangsysteem van Design Object?
De ophangsystemen kan je toevoegen aan je winkelmandje voor €9,50 per stuk.
Voorraden en levertijden
Hoe lang is de levertijd?
Als je je bestelling niet binnen de beloofde levertijd hebt ontvangen, controleer dan of je de juiste gegevens hebt ingevuld bij het bestellen. Neem dan binnen 30 werkdagen na het plaatsen van je bestelling contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder.
Welke bezorgopties bieden we aan?
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn €9,50 ongeacht het bedrag en de grootte.
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Waarom is mijn trackinglink niet actief?
Wat gebeurt er als ik mijn pakket niet ophaal?
Verzending en betaling
Waarom heb ik geen orderbevestiging per e-mail ontvangen?
Hoe weet ik of mijn bestelling is doorgekomen?
Als je je spammail hebt gecontroleerd en 24 uur hebt gewacht en nog steeds geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden we je aan contact met ons op te nemen via ons contact formulier, zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Wat gebeurt er als ik het verkeerde adres heb opgegeven?
Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?
Hoe kan ik mijn order annuleren?
Neem zo snel mogelijk contact met onze klantenservice via het contact formulier. We kunnen echter niet garanderen dat we de bestelling op tijd kunnen annuleren.
Bestellen
Kan ik met kaart betalen?
Nee, op dit moment is het alleen mogelijk om met iDeal te betalen.
Kan ik met iDeal betalen?
Hoe plaats je als bedrijf een bestelling?
Klachten en retourneren
Retourneren
Omdat de prints op maat gemaakt worden is het niet mogelijk om te retourneren.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Het pakket moet precies zo worden verpakt als toen je het van ons ontving. Het is belangrijk om de posters opnieuw op te rollen in het beschermende papier, omdat dit ervoor zorgt dat ze niet verschuiven tijdens het transport. Als je de posters opnieuw in het papier hebt gerold, gebruik dan plakband zodat we deze bij terugkomst gemakkelijk uit de koker kunnen halen.
Neem contact met ons op via het contact formulier. en vermeld daarbij de volgende informatie:
– Bestelnummer
– Klantnaam
– E-mails geregistreerd tijdens aankoop
– Redenen voor retournering
– Naam product(en) die je wilt retourneren
De verzendkosten voor het retourneren bedragen 5,90 Euro. Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij het UPS Access point/DHL retourpunt, maar worden in mindering gebracht op het totaal terug te betalen bedrag.
Het retourproces kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat je het retourpakket bij het transportbedrijf overhandigt. Zodra het retour is ontvangen en verwerkt, registreren we het tegoed en sturen we je een bevestiging per e-mail. Bewaar jouw ontvangstbewijs van de retourzending totdat de e-mail met de retourbevestiging je hebt bereikt als bewijs van de retourzending.
Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht? Dan kunt u contact met ons opnemen door te bellen naar: 010-52233332 of een e-mail te sturen naar info@designobject.nl
Wat als mijn pakket en producten bij aankomst beschadigd zijn?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde producten heb ontvangen?
Het acrylglas is wazig. Hoe is dat mogelijk?
Garantie
Garantie & Aansprakelijkheid
- De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
- Indien bij aflevering van zaken beschadigingen worden geconstateerd, dient door de Klant op het ontvangstbewijs aantekening van de beschadiging te worden gemaakt. Indien bij aflevering geen gelegenheid bestaat om eventuele beschadigingen aan de geleverde zaken te constateren, dient dit door de Klant op het ontvangstbewijs te worden vermeld. Waarneembare beschadigingen dient men uiterlijk binnen 2 (twee) werkdagen na aflevering bij de ondernemer te melden.
- Een door de ondernemer, fabrikant of importeur als garantie aangeboden regeling doet niets af aan de rechten en vorderingen die de Consument ter zake van een tekortkoming in de nakoming van de verplichtingen van de ondernemer jegens de ondernemer kan doen gelden op grond van de wet en/of de overeenkomst op afstand. Voor Zakelijke afnemers geldt deze regeling niet.
- De ondernemer geeft de wettelijke garantie op de door haar geleverde artikelen. De ondernemer geeft de deugdelijkheid en/of bruikbaarheid van de door haar geleverde artikelen, conform de aangeboden specificaties.
- Indien binnen de garantietermijn een klacht gegrond is, komen de voorrij –en of verzendkosten voor rekening van de ondernemer. Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de Klant (onderzoeks- en transportkosten).
- Indien een klacht gegrond is, beslist de ondernemer of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen. De ondernemer geeft 90 (negentig) dagen garantie op door haar verrichte herstelwerkzaamheden.
- Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:
- er wijzigingen in of aan het artikel zijn aangebracht;
- wanneer er sprake is van normale slijtage;
- oververhitting door centrale of andere verwarming;
- blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte, extreme koude of extreme droogte;
- als de reparaties zijn verricht door derden;
- als de goederen voor ander dan huishoudelijk gebruik worden bestemd;
- onoordeelkundig gebruik en/of het niet in acht nemen van de gebruiksaanwijzing, beschadigingen door opzet of grove onachtzaamheid;
- bij van buiten komend onheil, zoals maar niet beperkt tot blikseminslag, stroomuitval, storm- en waterschade;
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- verkleuren of afwijkingen van ondergeschikte aard die technisch niet te voorkomen zijn en volgens het handelsgebruik algemeen worden aanvaard;
- als de Klant de ondernemer niet tijdig gelegenheid geeft voor onderzoek en herstel van het gebrek;
- als de Klant in gebreke blijft en niet tijdig aan haar verplichtingen voldoet, waaronder ook begrepen wordt de betaling van het product.
- De ondernemer is jegens Consumenten enkel aansprakelijk voor zover de wet dat bepaalt.
De ondernemer is jegens Zakelijke afnemers nimmer aansprakelijk voor directe, gevolg- en indirecte schade, waaronder maar niet beperkt tot bedrijfsschade, indirecte schade en winst- of omzetderving, tenzij er sprake is van opzet of bewuste roekeloosheid. - Indien de ondernemer, om welke reden dan ook, gehouden is enige schade te vergoeden dan zal de schadevergoeding nooit hoger zijn dan het bedrag wat betaald is om de schade te herstellen. Ondernemer heeft het recht een factuur of bewijs van dit herstel op te vragen en zonder overhandiging hiervan de betaling van schadevergoeding te weigeren tenzij anders overeengekomen.
- Ondanks de constante zorg en aandacht die de ondernemer aan de samenstelling van de website besteedt, is het mogelijk dat informatie die op de website wordt gepubliceerd onvolledig en / of onjuist is.
- De informatie op de website en webshop worden regelmatig aangevuld en / of aangepast. De ondernemer behoudt zich het recht voor om eventuele wijzigingen met onmiddellijke ingang en zonder kennisgeving door te voeren.
- Het is mogelijk dat de ondernemer op haar internetsite links opneemt naar andere internetsites die mogelijk interessant of informatief voor de bezoeker kunnen zijn. Dergelijke links zijn louter informatief. De ondernemer is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de internetsite waarnaar wordt verwezen of het gebruik dat ervan kan worden gemaakt.

Unieke trendy designs
De prints van Design Object worden ontworpen door een team van designers, allen met hun eigen expertise en specialiteit. Hierdoor biedt Design Object prints aan, passend voor elk interieur. Met het oog op de ontwikkelingen op het gebied van design, spelen de prints van Design Object in op de nieuwste trends en stijlen. Hierdoor vind je altijd iets passends voor aan jouw muur!
Prachtige kwaliteit
Naast dat de prints van Design Object van hoge kwaliteit zijn, zijn de prints te verkrijgen in verschillende maten en af te drukken op verschillende materialen. De maten variëren tussen de grootste maat van 140x200 cm en de kleinste maat van 20x30 cm. Daarbij zijn de prints te bedrukken op aluminium, canvas en plexiglas waardoor ze passen in elke interieurstijl!
Groot aanbod
Design Object heeft een breed aanbod aan prints. Met uiteenlopende collecties en een assortiment van verschillende prints is er voor ieder wat te vinden! Onze prints geven elke ruimte een persoonlijk accent. Bekijk nu online onze moderne, minimalistische en kleurrijke prints!